List Resources

Displaying 1 - 1 of 1 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Collection:  Geo-Visiotype. Zur Werbegeschichte der Telekommunikation
Order by:

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
OEVERMANN, ULRICH (2009): 'Get Closer'. Bildanalyse mit den Verfahren der objektiven Hermeneutik am Beispiel einer Google Earth-Werbung. In: JÖRG DÖRING (Hrsg.) Geo-Visiotype. Zur Werbegeschichte der Telekommunikation. (Massenmedien und Kommunikation). Siegen: universi Universitätsverlag Siegen, S. 129–177.  
Last edited by: admin So., 6. Mär. 2016 17:54:57 Europe/Berlin Pop. 0%
wikindx 5.8.2 ©2019 | Total resources: 722 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 25 | DB execution: 0,02587 secs | Script execution: 0,04394 secs