WIKINDX Resources

ERDMANN, CHRISTINE (2004): Kulturindustrie und die pragmatische Struktur von Werbung. Eine exemplarische Fallanalyse von sozialer Werbung am Beispiel der Antidrogenkampagne "keine Macht den Drogen". Diplomarbeit. Frankfurt am Main: Goethe-Universität (Fachbereich Gesellschaftswissenschaften) 
Added by: admin (Mo., 12. Jan. 2009 20:47:51 Europe/Berlin)   Last edited by: admin (Mo., 22. Feb. 2010 13:01:29 Europe/Berlin)
Resource type: Thesis/Dissertation
Languages: Deutsch
BibTeX citation key: Erdmann2004a
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Datentyp: Werbung, Kulturindustrie, Kultursoziologie, Werbemittelanalyse
Creators: Erdmann
Publisher: Goethe-Universität (Frankfurt am Main)
Views: 10/1117
Views index: 18%
Popularity index: 4,5%
Attachments  
wikindx 5.2.1 ©2017 | Total resources: 691 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 48 | DB execution: 0,09510 secs | Script execution: 0,16656 secs