WIKINDX Resources

WIENKE, INGO (2010): Die Sequenzanalyse als Weg zum pädagogischen Fallverstehen. Die geführte Interpretation als Basisform. Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung. Heft 2, S. 48–52 
Added by: admin (Di., 1. Feb. 2011 18:32:50 Europe/Berlin)   Last edited by: admin (Di., 1. Feb. 2011 18:33:16 Europe/Berlin)
Resource type: Journal Article
Languages: Deutsch
BibTeX citation key: Wienke2010
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Fallverstehen, Pädagogik
Creators: Wienke
Collection: Journal für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Views: 5/975
Views index: 21%
Popularity index: 5,25%
Attachments  
wikindx 5.2.1 ©2017 | Total resources: 691 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Arbeitsgemeinschaft Objektive Hermeneutik | Database queries: 46 | DB execution: 0,10093 secs | Script execution: 0,17771 secs